لیفتراک, مطالب, وبلاگ

معرفی لیفتراک هیوندای

معرفی لیفتراک هیوندای

شرکت هيوندای، از سال 1985 شروع به تولید ماشین آلات راهسازی ،ماشین آلات ساختمانی و ماشین آلات صنعتی نمود. از مهمترین محصولات شرکت …

شرکت هيوندای، از سال 1985 شروع به تولید ماشین آلات راهسازی ،ماشین آلات ساختمانی و ماشین آلات صنعتی نمود. از مهمترین محصولات شرکت هیوندای می شود به بیل مکانیکی،لودر،بولدوزر و انواع لیفتراک ها اشاره کرد.کمپانی هیوندای توسط بیش از 400 نمایندگی در 140 کشور جهان فروش و خدمات پس از فروش محصولات خود را ارائه میدهد، که در نتیجه شرکت هیوندای را به برترین و بزرگ ترین شبکه جهانی فروش انواع ماشین آلات در سراسر جهان تبدیل کرده است.همراه با گسترش تولید محصولات و موفقیت در بازارهای داخلی، اولین کارخانه هیوندای با عنوان ” شرکت صنایع سنگین هیوندای”، در سال 1989 تأسیس شد.

در سال 1991، هیوندای توانست اولین شعبه خارجی خود را در شهر شیکاگوی آمریکا، افتتاح نماید،در سال های 1992 و 1993، شرکت توسعه پیدا کرد و دومین کارخانه تولید محصولات هیوندای و همچنین شعبه خارجی در کشور هلند، راه اندازی شد.در طی سال های 1994 و 1995، اجرای بخشی از فعالیت های شرکت در کشور بلژیک انجام میشد. طی همان سال ها، یک شرکت سرمایه گذاری چینی به محصولات هیوندای علاقه مند شد و شعبه نمایندگی هیوندای را در چین افتتاح کرد. هیوندای، با تلاش و فعالیت مستمر و پیوسته توانست نظر مشتریان بازار را به خود جلب کند و در سال 2005، در نمایشگاه ماشین آلات صنعتی هنگ کنگ شرکت کرد و عنوان “بهترین طراح برای طراحی ریچتراک برقی” را به خود اختصاص داد.در سال 2006، شعبه نمایندگی هیوندای در ترکیه افتتاح شد. در سال 2007، کشور هند، نمایندگی فروش ماشین آلات هیوندا را بر عهده گرفت.در طی سال های 2008 تا 2013، این شرکت نمایندگی های مختلف هیوندای را در کشورهای مختلف از جمله هند، برزیل، دبی، پاناما و آلمان تأسیس کرد و خدمات پس از فروش محصولات خود را گسترش داد.

از ویژگی های محصولات هیوندای ساختار ارگونومی دقیق می باشد که با استفاده از طراحی های مهندسی به روز دنیا، اجرا شده است،و به همین دلیل کار با محصولات هیوندای بسیار راحت و دقیق انجام میشود.و همچنین ماشین آلاتی با کیفیت بالا و تنوع زیاد برای رفع نیازهای مشتریان تولید و روانه بازار می شود.در حال حاضر محصولات هیوندای، شامل انواع ماشین آلات راهسازی و ساختمانی،معدنی و لیفتراک های برقی،دیزلی،دوگانه سوز می باشد.کمپانی هیوندای با ارائه محصولات با کیفیت و خدمات پشتیبانی توانسته است، بخش بزرگی از بازار لیفتراک را به خود اختصاص دهد.با استفاده از لیفتراک های هیوندای می توان از 1 تا 25 تن بار را جابه جا کرد،صنایع دریایی، بنادر،صنایع بسته بندی کالا، صنایع غذایی، تولید مواد دارویی و بسیاری از مشاغل دیگر، مشتریان اصلی لیفتراک های هیوندای هستند.

قابلیت های لیفتراک های هیوندای

طراحی ارگونومیک،موتور قدرتمند همراه با کارایی بالا،سازگاری با محیط زیست اهرم ها و ترمزهای قوی، قابلیت حرکت بر روی سطوح شیب دار بدون ایجاد مشکل در پروسه بارگیری، اتاقک راننده مجهز،ایمنی، سرعت و دقت در بارگیری، سیستم های هشداردهنده، سیستم های روشنایی قوی، لاستیک ها مرغوب، دکل و شاخک های قوی، دسترسی آسان به قطعات داخلی موتور برای تعمیر و تعویض قطعات و …، مهم ترین امکانات و قابلیت های انواع مدل های لیفتراک هیوندای هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *