تاریخچه لیفتراک نیسان

 لیفتراک نیسان اولین لیفتراک خود را در سال 1957 تولید کرد. در سال 1961، از طریق یک خط مونتاژ در کارخانه ژاپنی توتسوکای خود، نیسان تولید انبوه لیفتراک را تحت شرکت Shinnikkokukogyo Co. Ltd. شروع کرد. در سال 1988 شرکت بارت ، بارت را از ایالات متحده خریداری کرد تا تولید محلی لیفتراک های خود را در داخل ایالات متحده آغاز کند نیسان با تأسیس نیسان موتور ایبرسیا SA در سال 1989 تجارت لیفتراک خود را در اسپانیا گسترش داد. نیسان لیفتراک در آمریکای شمالی رسماً در 1993، ادغام فعالیت های تولید و فروش لیفتراک. در سال 1995، پس از جدا شدن از نیسان موتور ایبریکا، یک نهاد اسپانیایی جدید برای تجارت لیفتراک خود با نیسان لیفتراک اسپانا S.A تشکیل داد. وضعیت مشابهی باعث ایجاد نیسان لیفتراک اروپا پس از جدا شدن از نیسان اروپا N.V شد. در سال 2000 نیسان اعلام کرد که با یکی دیگر از تولیدکنندگان بزرگ ژاپنی، صنایع سنگین میتسوبیشی، اتحاد خود را اعلام کرد. در سال 2002 نیز نیسان لیفتراک را در شانگهای چین افتتاح کرد. در اکتبر 2007 Atlet AB سوئد به گروه نیسان پیوست. نیسان لیفتراک شرکت آمریکا شرکت نیسان لیفتراک HQMarengo، ایلینوی محل استقرار دفتر مرکزی نیسان لیفتراک در آمریکای شمالی و جنوبی بود، تا سال 2012 تیمی متشکل از 350 نفر از همکاران به طراحی، ساخت و پشتیبانی از محصولات ما اختصاص یافتند. گواهینامه های ISO-9001 و ISO-14001 نیسان تضمین می کند که تمام جنبه های عملکرد نیسان لیفتراک مهر و موم کیفیتی را که مشتریان خود انتظار دارند را به دست آورده اند، در حالی که هرگز با ایجاد سیستم هایی که تأثیر محصولات و فرآیندهای آنها را به حداقل می رساند، تمرکز خود را بر مسئولیت زیست محیطی از دست نمی دهند. نیسان لیفتراک با اشتیاق خود برای دستیابی به رضایت کلی مشتری هدایت می شود. نیسان لیفتراک به میراث غنی خود در ارائه محصولاتی که ارزش بالایی را برای صاحبان خود ارائه می دهد افتخار می کند. با همان استانداردهای دقیق کیفیت و اصول ساخت که در عملیات لیفتراک آنها گنجانده شده است، نتیجه چیزی کمتر از بهترین تجهیزات حمل و نقل مواد است که صنعت ارائه می دهد. نیسان لیفتراک برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان خود، سازنده انبار سوئدی Atlet AB را به خانواده خود اضافه کرد که نشان دهنده تعهد نیسان لیفتراک به حمایت از نیازهای جهانی پایگاه مشتریان ما است. امروزه، هر چهار مرکز تولید، انعطاف پذیری استثنایی برای پاسخگویی به نیازهای متغیر محصول با ارائه طیف وسیعی از طرح های نوآورانه ارائه می دهند.

 

نمایندگی لیفتراک نیسان

شرکت پارت ماشین به عنوان نماینده لیفتراک نیسان با استفاده از تعمیرکاران لیفتراک مجرب و سرویس کاران لیفتراک دوره دیده توانایی تعمیر انواع لیفتراک نیسان را دارا می باشد.

قیمت لیفتراک نیسان

قیمت لیفتراک نیسان بنا بر تناژ و نوع (برقی ، دوگانه سوز، و بنزینی) و ساعت کارکرد دستگاه متغیر میباشد، شرکت پارت ماشین با دارای بودن انواع برند های لیفتراک توانسته است که لیفتراک نیسان با تناژ های مختلف و با قیمت مناسب را عرضه نماید.

تعمیر و نگهداری لیفتراک نیسان

همچنین در این واحد خدمات مربوط به تعمیر الکترونیکی لیفتراک نیسان از قبیل تعمیرات شارژر لیفتراک برقی هیوندای ، تعمیرات باطری لیفتراک برقی نیسان، تعمیر کنترلر لیفتراک نیسان، تعویض کنترلر لیفتراک نیسان و تعمیر و تعویض الکترو موتور لیفتراک برقی نیسان صورت می پذیرد.شایان ذکر است در تعمیرگاه لیفتراک نیسان شرکت پارت ماشین، عیب یابی و تعمیر سیستم هیدرولیک دستگاه های هیوندای از قبیل تعمیر جک لیفتراک نیسان ، تعمیرات فرمان لیفتراک نیسان ، تعمیر پمپ هیدرولیک نیسان ، تعمیر دکل و ساید شیفتر و انواع الحاقیه نیسان …انجام می گیرد.

تعمیرات لیفتراک نیسان

تعمیرات تخصصی لیفتراک نیسان

در این بخش با استفاده از کارشناسان مجرب و فنی انواع خدمات مربوط به تعمیرات مکانیکی لیفتراک نیسان از قبیل تعمیرات توربین لیفتراک نیسان،تعمیرات لیفتراک دست دوم نیسان، تعمیرات موتور لیفتراک نیسان، تعمیرات پمپ بنزین لیفتراک نیسان، تعمیرات گیربکس لیفتراک نیسان، تعمیرات ترمز لیفتراک نیسان، تعمیرات رادیاتور لیفتراک نیسان، تعمیرات کاربراتور لیفتراکنیسان، تعمیرات استارت لیفتراک نیسان و تعمیرات اکسل لیفتراک نیسان و … انجام می گردد.
 

واحد عیب یابی لیفتراک نیسان

واحد عیب یابی لیفتراک هیوندای با در اختیار داشتن تجهیزات و نرم افزارهای عیب یابی لیفتراک نیسان که تماما از طریق کمپانی نیسان تهیه و وارد شده است، این امکان را دارد تا در کمترین زمان خدمات مرتبط با تعمیر و نگهداری لیفتراک نیسان را به مشتریان اریه نماید.
 

واحد سرویس لیفتراک نیسان

واحد سرویس سیار لیفتراک این شرکت خدمات سرویس دوره ایی لیفتراک و سرویس نگهداری لیفتراک نیسان را توسط تکنسین های فنی شرکت پارت ماشین پویا پیشرو در سایت مشتری در تمام شهرهای ایران ارایه می دهد.
 

تعمیر لیفتراک نیسان

یکی از خدماتی است که در واحد تعمیرات لیفتراک شرکت پارت ماشین به صورت تخصص انجام می پذیرد ،شرکت پارت ماشین به عنوان نماینده لیفتراک نیسان با استفاده از تعمیرکاران لیفتراک مجرب و سرویس کاران لیفتراک دوره دیده، توانایی تعمیر انواع لیفتراک نیسان را دارا می باشد.

همچنین شما میتوانید جهت خرید انواع تجهیرات انبارداری ( ریچتراک برقی ، جک پالت دستی ، الحاقیه لیفتراک ، استاکر برقی ، پالت تراک برقی ) و همچنین انواع باطری لیفتراک با واحد فروش پارت ماشین تماس حاصل فرمایید.

تعمیرات لیفتراک دوگانه سوز نیسان

تعمیر لیفتراک دوگانه سوز نیسان در واحد تعمیرات لیفتراک و سرویس کاری لیفتراک دوگانه سوز نیسان توسط تیم فنی و مجرب پارت ماشین در حوزه تعمیر فرمان لیفتراک، تعمیر صندلی لیفتراک، تعمیر اکسل لیفتراک، تعمیر استارت لیفتراک دوگانه سوز هیوندای و … به نمایندگی لیفتراک نیسان در ایران فعالیت دارد.

تعمیرات لیفتراک دیزلی نیسان

تعمیر لیفتراک دیزلی نیسان در تعمیرگاه لیفتراک پارت ماشین، با استفاده از دستگاه های عیب یابی وارد شده از کمپانی نیسان و مهندسان آموزش دیده، آمادگی سرویس لیفتراک و تعمیر و نگهداری لیفتراک های دیزلی نیسان ، عیب یابی لیفتراک دیزلی نیسان ، تعمیر جک لیفتراک دیزل نیسان ، تعمیر فرمان لیفتراک دیزل نیسان و … را برای شما مشتریان عزیز داریم.

تعمیرات لیفتراک برقی نیسان

تعمیر لیفتراک برقی نیسان در تعمیرگاه پارت ماشین صورت می پذیرد که با در اختیار داشتن امکانات مجهز فنی و تخصصی و با تکیه بر پتانسیل بالای نیروهای فنی متخصص، در زمینه تعمیر و سرویس لیفتراک برقی نیسان پیشرو می باشد و تاکنون رضایتمندی تعداد زیادی از مشتریان خود در زمینه عیب یابی و سرویس کاری لیفتراک برقی نیسان را کسب نموده است.

درخواست تعمیر لیفتراک نیسان