لیفتراک, مطالب, وبلاگ

معرفی لیفتراک تویوتا

معرفی لیفتراک تویوتا

تویوتا یکی از برندهای معتبر و مشهور در حوزه حمل و نقل کالا و ماشین آلات انبارداری می باشد. به طوری که در رتبه بندی فروش لیفتراک جزو 5 شرکت برتر ..

لیفتراک تویوتا

تویوتا یکی از برندهای معتبر و مشهور در حوزه حمل و نقل کالا و ماشین آلات انبارداری می باشد. به طوری که در رتبه بندی فروش لیفتراک جزو 5 شرکت برتر دنیا به شمار می آید،و پرفروش ترین محصولات را به خود اختصاص داده است .شعار اصلی کمپانی تویوتا رضایتمندی مشتریان و کیفیت، می باشند.کیفیت و اعتبار،قیمت مناسب و گستردگی خدمات فروش و پس از فروش انواع لیفتراک تویوتا موجب شده است سالانه بر تعداد خریداران و مشتریان این محصولات افزوده شود به طوری که شرکت لیفتراک تویوتا، نمایندگی فروش را در سراسر جهان در کشورهای مختلف ایجاد نموده است.در حال حاضر شرکت تویوتا، یک شرکت خودروسازی ژاپنی و چندملیتی است، که دفتر مرکزی آن، در شهر تویوتا، آیچی قرار دارد.

شرکت تویوتا در سال 1926 راه اندازی شد ،تویوتا تولید کننده انواع خودرو و ماشین های صنعتی، تجهیزات حمل و نقل می باشد. در سال 1935، اولین کارخانه خودروسازی تویوتا آغاز به کار کرد. در سال 1937، شرکت تویوتا موتور به طور رسمی افتتاح شد. اولین محصول تجاری شرکت تویوتا، کامیون بود. شرکت تویوتا در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگترین سازندگان لیفتراک در جهان شناخته شده است.
کمپانی تویوتا، انواع لیفتراک دیزلی، برقی، دوگانه سوز و تجهیزات انبارداری همانند جک پالت، استاکر برقی ، پالت تراک و ریچتراک و .. را تولید می نماید.

با ستفاده از محصولات تویوتا به سادگی می‌توانید کالاهایی با وزن 1 تن تا بیشتر از 20 تن را جا بجا نماید. لیفتراک‌های برقی شرکت تویوتا برای مکان‌های خاصی طراحی شده‌اند و جزو وسایل حمل نقل سبک به حساب می آیند ، لیفتراک‌های تویوتا با وزن متوسط لیفتراک‌های دوگانه سوزند که بیشتر از دیگر محصولات ، موردتوجه صنایع واقع شده اند ،لیفتراک‌ های سنگین‌تر ، لیفتراک دیزلی هستند که بمنظور حمل کالا در تناژ بسیار بالا مناسب بوده و غالباً جهت کار در معدن یا اسکله‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *