لیفتراک تی سی ام

در سال 1949 بود که شرکت Toyo Carriers. اولین لیفتراک موتور احتراق داخلی “ساخت ژاپن” را تولید کرد. چهار لیفتراک اول به اداره دریایی شهر کوبه تحویل داده شد. این اولین لیفتراک دارای ویژگی هایی بود که به طور معادل در لیفتراک امروزی استفاده می شود. به عنوان مثال، سیستم هیدرولیک برای بلند کردن / پایین آوردن شاخک ها، فرمان عقب و اهرم بالابر در سمت راست صندلی راننده. این خاستگاه TCM است که مخفف Toyo Carriers Manufacturing است. از آن زمان، این شرکت فروش خود را در بازارهای خارج از کشور گسترش داد و همچنین حضور بالایی در بازار ژاپن ایجاد کرد. امروزه، تی سی ام با خط تولیدی از جمله لیفتراک‌های موتور احتراق داخلی، لیفتراک‌های متوازن الکتریکی، کامیون‌ها و لودرهای فرمان، برندی شناخته شده در صنعت حمل و نقل مواد در سراسر جهان است.

در حال حاضر، محصولات تی سی ام در ژاپن، چین و اروپا تامین می شود. همراه با پشتیبانی قوی از سوی توزیع کنندگان است.

نمایندگی لیفتراک تی سی ام

شرکت پارت ماشین به عنوان نماینده لیفتراک تی سی ام با استفاده از تعمیرکاران لیفتراک مجرب و سرویس کاران لیفتراک دوره دیده توانایی تعمیر انواع لیفتراک تی سی ام را دارا می باشد.

تعمیر و نگهداری لیفتراک تی سی ام

همچنین در این واحد خدمات مربوط به تعمیر الکترونیکی لیفتراک تی سی ام از قبیل تعمیرات شارژر لیفتراک برقی تی سی ام ، تعمیرات باطری لیفتراک برقی تی سی ام، تعمیر کنترلر لیفتراک تی سی ام ، تعویض کنترلر لیفتراک تی سی ام و تعمیر و تعویض الکترو موتور لیفتراک برقی تی سی ام صورت می پذیرد.شایان ذکر است در تعمیرگاه لیفتراک تی سی ام شرکت پارت ماشین، عیب یابی و تعمیر سیستم هیدرولیک دستگاه های تی سی ام از قبیل تعمیر جک لیفتراک تی سی ام ، تعمیرات فرمان لیفتراک تی سی ام ، تعمیر پمپ هیدرولیک تی سی ام ، تعمیر دکل و ساید شیفتر و انواع الحاقیه تی سی ام …انجام می گیرد.

تعمیرات لیفتراک تی سی ام

تعمیرات تخصصی لیفتراک  تی سی ام

در این بخش با استفاده از کارشناسان مجرب و فنی انواع خدمات مربوط به تعمیرات مکانیکی لیفتراک تی سی ام از قبیل تعمیرات توربین لیفتراک تی سی ام، تعمیرات موتور لیفتراک تی سی ام، تعمیرات پمپ بنزین لیفتراک تی سی ام، تعمیرات گیربکس لیفتراک تی سی ام، تعمیرات ترمز لیفتراک تی سی ام، تعمیرات رادیاتور لیفتراک تی سی ام، تعمیرات کاربراتور لیفتراک تی سی ام، تعمیرات استارت لیفتراک تی سی ام و تعمیرات اکسل لیفتراک تی سی ام و … انجام می گردد.

واحد عیب یابی لیفتراک تی سی ام

تعمیرات لیفتراک تی سی ام

واحد عیب یابی لیفتراک تی سی ام با در اختیار داشتن تجهیزات و نرم افزارهای عیب یابی لیفتراک تی سی ام که تماما از طریق کمپانی تی سی ام تهیه و وارد شده است، این امکان را دارد تا در کمترین زمان خدمات مرتبط با تعمیر و نگهداری لیفتراک تی سی ام را به مشتریان اریه نماید.

قیمت لیفتراک تی سی ام

قیمت لیفتراک تی سی ام بنا بر تناژ و نوع (برقی ، دوگانه سوز، و بنزینی) و ساعت کارکرد دستگاه متغیر میباشد، شرکت پارت ماشین با دارای بودن انواع برند های لیفتراک توانسته است که لیفتراک تی سی ام با تناژ های مختلف و با قیمت مناسب را عرضه نماید.

واحد سرویس لیفتراک تی سی ام

واحد سرویس سیار لیفتراک این شرکت خدمات سرویس دوره ایی لیفتراک و سرویس نگهداری لیفتراک تی سی ام را توسط تکنسین های فنی شرکت پارت ماشین پویا پیشرو در سایت مشتری در تمام شهرهای ایران ارایه می دهد.

تعمیر لیفتراک تی سی ام

یکی از خدماتی است که در واحد تعمیرات لیفتراک شرکت پارت ماشین به صورت تخصص انجام می پذیرد ،شرکت پارت ماشین به عنوان نماینده لیفتراک تی سی ام با استفاده از تعمیرکاران لیفتراک مجرب و سرویس کاران لیفتراک دوره دیده، توانایی تعمیر انواع لیفتراک تی سی ام را دارا می باشد.

تعمیرات لیفتراک دوگانه سوز تی سی ام

تعمیر لیفتراک دوگانه سوز تی سی ام در واحد تعمیرات لیفتراک و سرویس کاری لیفتراک دوگانه سوز تی سی ام توسط تیم فنی و مجرب پارت ماشین در حوزه تعمیر فرمان لیفتراک، تعمیر صندلی لیفتراک، تعمیر اکسل لیفتراک، تعمیر استارت لیفتراک دوگانه سوز تی سی ام و … به نمایندگی لیفتراک تی سی ام در ایران فعالیت دارد.
 

تعمیرات لیفتراک دیزلی تی سی ام

تعمیر لیفتراک دیزلی تی سی ام در تعمیرگاه لیفتراک پارت ماشین، با استفاده از دستگاه های عیب یابی وارد شده از کمپانی تی سی ام و مهندسان آموزش دیده، آمادگی سرویس لیفتراک و تعمیر و نگهداری لیفتراک های دیزلی تی سی ام ، عیب یابی لیفتراک دیزلی تی سی ام، تعمیر جک لیفتراک دیزل تی سی ام، تعمیر فرمان لیفتراک دیزل تی سی ام و … را برای شما مشتریان عزیز داریم.

تعمیرات لیفتراک برقی تی سی ام

تعمیر لیفتراک برقی تی سی ام در تعمیرگاه پارت ماشین صورت می پذیرد که با در اختیار داشتن امکانات مجهز فنی و تخصصی و با تکیه بر پتانسیل بالای نیروهای فنی متخصص، در زمینه تعمیر و سرویس لیفتراک برقی تی سی ام پیشرو می باشد و تاکنون رضایتمندی تعداد زیادی از مشتریان خود در زمینه عیب یابی و سرویس کاری لیفتراک برقی تی سی ام را کسب نموده است.

درخواست تعمیر لیفتراک تی سی ام