مطالب, وبلاگ

خرید یا اجاره لیفتراک؟

اجاره یا خرید لیفتراک

یک لیفتراک با کیفیت می تواند روزانه هزاران پوند محصول را جابجا کند. با این حال، ممکن است خرید مستقیم لیفتراک برای شرکت شما مقرون به صرفه نباشد و ممکن است بخواهید گزینه اجاره کوتاه مدت یا بلند مدت را در نظر بگیرید. این مرور کلی به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید که آیا خرید یا اجاره لیفتراک بهترین انتخاب برای شرکت شما است یا خیر.

مزایای اجاره لیفتراک

همه مدیران انبار و کارخانه اهمیت یک لیفتراک قابل اعتماد یا بالابر برقی را در محل برای جابجایی مواد سنگین در اطراف انبار می دانند. دسترسی فوری به تجهیزات بالابر یکی از دلایل زیادی برای اجاره لیفتراک است، علل مختلفی وجود دارد که اجاره لیفتراک از خرید لیفتراک سودمندتر است. به عنوان مثال، لازم نیست نگران هزینه های نگهداری مداوم باشید، زیرا تمام تعمیرات و نگهداری توسط شرکت اجاره انجام می شود. اجاره لیفتراک نیز استفاده از ابزارهای خاص و قطعات لیفتراک را بدون سرمایه گذاری در لوازم جانبی آسان می کند. این انعطاف پذیری را برای اضافه کردن و حذف لیفتراک از ناوگان خود با حداقل دردسر فراهم می کند. این ویژگی‌ها، اجاره لیفتراک را برای شرکت‌هایی که نیازهای متناوب به لیفتراک دارند یا راه‌اندازی محدودی دارند، انتخابی مقرون‌به‌صرفه می‌سازد. در اینجا به چند مورد از این موارد به تفصیل می پردازیم.
هزینه های ثابت ماهانه: ایجاد بودجه با مبلغ ثابتی که شامل هزینه های اضافی مانند تعمیر و نگهداری یا تعویض قطعات نمی شود را آسان تر می کند.
بدون تعمیر و نگهداری: مسئولیت نگهداری بر عهده شرکتی است که تجهیزات را از آن اجاره کرده اید.
بدون هزینه سرمایه: مالکیت تجهیزات محدود نیست و می توان از آن برای گسترش تجارت استفاده کرد
انعطاف پذیری: اجاره انعطاف پذیری بیشتری را فراهم می کند زیرا می توانید در صورت تغییر تقاضا، لیفتراک را از ناوگان خود اضافه یا حذف کنید.

پروژه های فصلی یا کوتاه مدت: اگر فقط برای مدت محدودی به لیفتراک نیاز دارید، اجاره اغلب منطقی است.
تحویل سریع: اغلب اوقات می‌توانید برای رفع نیاز فوری، ظرف یک روز اجاره بگیرید.
حفظ تولید: اگر لیفتراک فعلی شما در حال خدمت است یا خراب است، بهترین راه برای حفظ بهره وری عملیات شما است.
بهترین راه برای فهمیدن اینکه آیا یک لیفتراک خاص برای نیازهای شما مناسب است یا خیر این است که از آن مارک و مدل خاص در انبار خود استفاده کنید. اجاره لیفتراک به شما امکان می دهد قبل از تصمیم گیری نهایی برای خرید، تعدادی لیفتراک مختلف را امتحان کنید.

مزایای خرید لیفتراک

موارد زیادی وجود دارد که در آن خرید یک لیفتراک نو یا دست دوم مقرون به صرفه تر از اجاره یک لیفتراک است. به عنوان مثال، شرکت هایی که نیاز به حمل بارهای سنگین هر روز دارند، بهتر است تجهیزات خود را خریداری کنند. اگر شرکت شما از لیفتراک برای چندین کار استفاده می کند، خرید یک لیفتراک نیز معامله بهتری است. سرمایه گذاری بر روی چندین ضمیمه تضمین می کند که لیفتراک شما برای انجام هر کاری بدون وقفه در کار یا بهره وری آماده است. بروشورهای محصول می توانند چیزهای زیادی در مورد لیفتراک به شما بگویند. در نهایت، شما می خواهید لیفتراکی را انتخاب کنید که برای نیازهای شما و نیازهای اپراتورهای شما مناسب باشد. در نهایت، خرید یک لیفتراک مستعمل به شرکت شما اجازه می‌دهد تا مدلی را انتخاب کند که به جای بسته به موجودی اجاره، نیازهای بالابری خاص شرکت شما را برآورده کند.
شما میتوانید برای مشاوره و خرید انواع تجهیزات انبارداری (فروش ریچتراک،فروش پالت تراک،فروش جک پالت،خرید استاکر برقی) باطری های لیفتراک ،همچنین انواع خدمات مرتبط با تعمیرات تخصصی لیفتراک و تامین قطعات اصلی لیفتراک با مجموعه پارت ماشین تماس حاصل فرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *