لیفتراک

نسل جدید لیفتراک هلی برای کار های سنگین و نیمه سنگین

لیفتراک سنگین و نیمه سنگین

شرکت لیفتراک هلی، نسل جدید انواع لیفتراک برقی را طراحی و به بازار عرضه کرده است که برای کاربردهای سنگین و نیمه سنگین طراحی شده است. طبق منابعی که در سال ۲۰۱۷ منتشر شده، نتایج نشان داده‌اند که شرکت هلی یک مدل جدید از لیفتراک برقی را به گونه ای طراحی کرده است که بتواند همانند لیفتراک دیزلی هلی، بارهای سنگین را در فضای آزاد جابجا کند.

تولید این دستگاه، تحول بزرگی در طراحی و تولید انواع لیفتراک هلی به وجود می‌آورد همچنین زمینه برای صادرات این ماشین‌آلات به کشورهای مختلف فراهم می شود. با تولید لیفتراک برقی هلی با ظرفیت بارگیری  ۱۰ تن، بسیاری از نیازهای حمل بار در صنایع مختلف و انبارها برطرف خواهد شد.

همان طور که می‌دانید لیفتراک هلی برقی یکی از پرطرفدارترین محصولات این شرکت است؛ چرا که آلودگی زیست‌ محیطی تولید نمی کند و از نظر مدت زمان کارکرد با راندمان بالا موجب افزایش بهره وری کسب و کارها می شود؛ به همین خاطر محققان و کارشناسان این شرکت تصمیم به ارتقای مدل های لیفتراک هلی برقی گرفته اند.

 مزایای محصول جدید لیفتراک هلی برقی

محصول جدید لیفتراک هلی برقی با ظرفیت بارگیری ۱۰ تن، یک لیفتراک کاملاً جدید است که از باتری‌ های جدید با فناوری های روز دنیا تغذیه می کند. تولید این محصول با توجه به نیازهای زیست محیطی و حمل و نقل کالا به بازار معرفی شده است. به جرات می توان گفت که این مدل لیفتراک، بدون صدا کار می کند. تمام این عوامل باعث کاهش هزینه‌های عملیاتی گشته است. شرکت لیفتراک سازی هلی امیدوار است تولید این ماشین کاربردی را به حداکثر برساند و بتواند نمونه های صنعتی را بازارهای جهانی صادر کند.

لیفتراک هلی برقی با ظرفیت بارگیری 10 تن، یک دستگاه ایده آل، سازگار با محیط زیست با طراحی ارگونومیک و مناسب برای تدارکات و امور انبارداری به ویژه در فضای باز است.

یکی از مزایای رقابتی لیفتراک های هلی برقی که به عنوان نسل جدید لیفتراک برقی به بازار عرضه شده است، توانایی عملکرد این لیفتراک در فضاهای آزاد است. همان طور که می دانید انواع لیفتراک برقی به دلیل محدودیت های شارژ باطری صرفاً در فضاهای سربسته و انبارهای کوچک قابل استفاده هستند. لیفتراک هلی جدیداً تولید شده است توانسته این مرزها و محدودیت ها را در هم بشکند و به عنوان یک لیفتراک عالی، قابلیت بارگیری سنگین را در فضاهای آزاد فراهم آورد. این فناوری، تحول چشمگیری در صنایع بزرگ ایجاد می کند.

لیفتراک سنگین و نیمه سنگین

ویژگی های نسل جدید لیفتراک هلی برقی با ظرفیت ۱۰ تن

مهم ترین ویژگی های لیفتراک هلی برقی با ظرفیت ۱۰ تن را به صورت فهرست گونه در قسمت زیر برای شما معرفی می کنیم:
-طراحی  مهندسی و زیبایی ظاهری –  توجه به نمای زیبای دستگاه نزد مشتری
-پایداری عملکرد و کیفیت بسیار عالی برای کار در شرایط سخت
-بهره وری بالا
-تامین امکانات رفاهی برای حمل و نقل بار
-مجهز به سیستم های هیدرولیک
-سهولت در بازرسی‌های دوره‌ای
-مجهز به تمام سیستم های امنیتی و هشدار دهنده
-مجهز به سیستم ذخیره سازی انرژی برای باتری

آنچه به عنوان یک وجه تمایز میان نسل جدید لیفتراک هلی برقی 10 تن با سایر مدل های لیفتراک برقی هلی معرفی می شود، ظرفیت کمتر نسل قدیمی این دستگاه ها با حداکثر بارگیری 5 تن است. با تولید محصول جدید این لیفتراک های برقی، ظرفیت بارگیری به 2 برابر افزایش یافته است؛ بنابراین، این لیفتراک هلی می تواند یک گزینه ایده آل و مطلوب برای آن دسته از شرکت ها و صنایعی باشد که به خرید ماشین آلات ایمن و کارآمد نیاز دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *