لیفتراک, مطالب, وبلاگ

خرید انواع لیفتراک

تعمیرات لیفتراک نیسان

خرید لیفتراک می تواند یکی از دغدغه های صنایع کوچک و بزرگ به شمار آید؛ افزایش تولید و فروش محصولات متنوع، سرعت حمل کالا را طلب می کند و این میسر نخواهد شد مگر با خرید و استفاده از یکی از انواع تجهیزات انبارداری.
استاکرها، ریچتراک، جک پالت و البته لیفتراک ها، رایج ترین دستگاه های جابه جا کننده بار هستند و بدیهی است که کنترل و هدایتت این ماشین ها به مهارت و تخصص بالایی نیاز دارد. علاوه بر میزان هزینه و بودجه ای که مدیران کارخانه ها باید برای خرید لیفتراک در نظر بگیرند، بخشی از هزینه ها را نیز باید به عنوان هزینه های فرعی تعیین کنند که آموزش و تربیت اپراتور لیفتراک، یکی از آن ها خواهد بود.

خرید لیفتراک

ظرفیت بارگیری انواع لیفتراک

حداکثر ظرفیت بارگیری انواع لیفتراک ها یکی از عوامل مهم در انتخاب و خرید لیفتراک است. اینکه لیفتراک مورد نظر شما تا چند تن بار را می تواند حمل کند، نکته بسیار حیاتی است و اگر لیفتراکی را انتخاب کنید که تناژهای سبکتری را حمل می کند، صرفاً باید بارهای سبک را توسط آن جابه جا کنید؛ حمل بار بیشتر از ظرفیت لیفتراک ها موجب آسیب زدن به این دستگاه ها خواهد شد.
حداکثر ظرفیت بارگیری برای انواع لیفتراک ها در برندهای مختلف لیفتراک در بازار با یکدیگر متفاوت است. برخی از برندهای لیفتراک که عموماً لیفتراک های دیزلی هم هستند می توانند بارهای بیشتر از 8 تن را حمل و نقل نمایند. لیفتراک های سبک تر و کوچک تر معمولاً همان لیفتراک های برقی هستند که در حدود 4 تن بار را جابه جا می کنند.

شرایط و امکانات یک لیفتراک مناسب

خرید لیفتراک دقیقاً قرار است چه نیازی را از یک صنعت خاص برطرف نماید؟ با دقت در این جمله به خوبی می توانید متوجه شوید که تعیین نیاز، خرید لیفتراک را آسان تر می کند. وسعت فضای انبار یا کارخانه، تناژ بار، شیب و ناهمواری های زمین، منبع سوختی و هزینه های نگهداری لیفتراک، عواملی هستند که قبل از خرید لیفتراک باید در مورد آن ها اندیشید و سپس با مرجعه به کاتالوگ لیفتراک، مناسب ترین نوع آن را انتخاب نمود.
طراحی و تولید بر مبنای استانداردهای صنعتی و زیست محیطی، وجود امکانات کامل رفاهی و ایمنی در لیفتراک و اتاقک راننده، امکان نصب انواع الحاقیه ها بر روی دستگاه، تعمیرات و بازرسی آسان و خدمات پس از فروش کامل و گسترده، همگی از مشخصات و ویژگی های یک لیفتراک مناسب هستند. 

خرید لیفتراک از نمایندگی های معتبر؛ راهی مناسب برای کاهش هزینه ها

خرید لیفتراک از مراکز معتبر نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش انواع لیفتراک، بدون توجه به نوع و نام برند تولید کننده، می تواند از هر جهت مقرون به صرفه بوده و نتایج مطلوب را برای یک صنعت در پی داشته باشد. تأمین قطعات، اعزام نیروهای متخصص برای بازرسی های دوره ای و تعمیرات لیفتراک و خدمات گارانتی، مهم ترین دلایلی هستند که می توان با تکیه بر آن ها برای خرید لیفتراک از نمایندگی های فروش اقدام نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *