قطعات بدنه و شاسی

شاسی همان چهارچوب اصلی دستگاه است که اجزایی اصلی لیفتراک  همگی بر روی آن نصب می شوند شما میتوانید چند نمونه از آن را در ادامه بعلاوه محصولات مشاهده کنید.

صندلی لیفتراک

صندلی لیفتراک یکی از اجزای اصلی لیفتراک برای اپراتور دستگاه محسوب می شود که به جهت راحتی هنگام کار با لیفتراک می بایست از سلامت و کیفیت مطلوب آن آگاه بود.

دیجی فورک لیفت این امکان را برای مشتریان گرامی فرآهم آورده است تا با تماس با واحد فروش، امکان تهیه انواع صندلی لیفتراک در انواع گوناگون با سایزها و برای برندهای مختلف لیفتراک را داشته باشند ، مبحث فروش صندلی لیفتراک است که این خدمات شامل فروش انواع صندلی لیفتراک برای برندهای معتبر این کالا اعم از محصولات ساخت کشورهای ژاپن، کره و غیره است.برای جایگزینی صندلی های قدیمی و یا خراب شده با توجه به نوع لیفتراک خود با مشاوره از کارشناسان فنی دیجی فورک لیفت از یک طرح نصب و راه اندازی آسان برای لیفتراک خود مطمئن شوید.

اتاقک لیفتراک

اتاق محل استقرار راننده است و ادواتی مانند صندلی، پدال، اهرم ها، فرمان و غیره در قالبی زیبا قرار گرفته تا و لایه محافظتی آن اضافه شود بتواند از آن استفاده کند.از آنجایی که همیشه احتمال سقوط کالا ها وجود دارد؛ سقف این کابین از جنس فلز ساخته شده است تا در برابر خطرات احتمالی از جان راننده حفاظت کند.

سقف لیفتراک

سقف لیفتراک در برند های مختلف با یکدیگر متفاوت است برای مثال در لیفتراک زوم لاین – چری از سقف شفاف (شیشه ای) ضد خش و ضد ضربه می باشد و برای برند هایی مانند سپاهان از سقف های فلزی مانند تصویر زیر است که هردو با قابلیت ضربه پذیری بالا طراحی شده اند تا از جان راننده در برابر حوادث احتمالی محافظت کند.

تجهیزات هشداری 

تجهیزات هشداری در این ماشین آلات عبارت انداز تجهیزات هشداری دیداری و شنیداری هستند که از این موارد می توان به بوق، دنده عقب، چراغ گردان، چراغ چشمک زن و بلندگو اشاره کرد.

کاربرد لیفتراک
قطعات بدنه وشاسی لیفتراک

دسته بندی قطعات بدنه و شاسی

کمربند ایمنی لیفتراک (2)

کاورهای شاسی لیفتراک (77)

فنر پدال لیفتراک (12)

صندلی لیفتراک (3)

سیم گاز لیفتراک (56)

سیم خلاص کن گیربکس اینچینگ لیفتراک (11)

سیم خلاص کن کاپوت لیفتراک (8)

سیم خفه کن لیفتراک (4)

سیم تعویض دنده لیفتراک (12)

خرطومی اگزوز لیفتراک (15)

جک گازی کاپوت لیفتراک (42)

اگزوز لیفتراک (14)

آیینه عقب لیفتراک (3)

محصولات مرتبط