لیفتراک

نیاز به لیفتراک تویوتا

تویوتا

امروزه نیاز به لیفتراک در انبار ها بسیار زیاد شده است پس از این رو ما 5 دلیل استفاده از لیفتراک تویوتا را برای شما به اشتراک میزاریم

چرا باید تویوتا را انتخاب کرد 1:تاریخچه تعالی و رهبری: بخش لیفتراک تویوتا در سال 1956 در ژاپن با معرفی اولین لیفتراک تویوتا آغاز شد. امروزه تویوتا رهبر جهانی فروش لیفتراک است. 2:نوآوری ایمنی: تویوتا اولین و تنها سیستم پایداری فعال (SAS) در جهان را معرفی کرد. این سیستم به صورت الکترونیکی بر عملکرد لیفتراک نظارت می کند تا به کاهش احتمال واژگونی های جانبی و طولی کمک کند.

3:نوآوری فنی: در سال 2000، تویوتا اولین تولید کننده بزرگ لیفتراک در ایالات متحده شد که فناوری AC را برای ارائه عملکرد و کارایی بالا ارائه کرد. موتور AC فاقد فنر، برس، کموتاتور یا پیمانکار جهت دار است که عملاً نیازی به تعمیر و نگهداری ندارد.

4: در کیفیت، دوام، قابلیت اطمینان، ارزش و کمترین هزینه مالکیت: لیفتراک های تویوتا در مطالعات متعددی که توسط گروه تحقیقاتی Peerless انجام شده است رتبه اول را دارند.

5:تویوتا بیش از یک تولید کننده لیفتراک، یک تامین کننده تمام خط است: علاوه بر خط کامل لیفتراک های با کیفیت بالا، تویوتا محصولات تجهیزات صنعتی دیگری از جمله راهروهای باریک، استکرهای واکی، وسایل نقلیه هدایت شونده خودکار (AGV) و تراکتورهای یدک کش را ارائه می دهد. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *