لیفتراک, وبلاگ

شرکت های تولید کننده لیفتراک

شرکت های تولید کننده لیفتراک

امروزه با توجه به پیشرفت های صنعتی و تولید بیشتر محصولات در زمینه های گوناگون، نیاز به دستگاه های حمل و نقل، بسیار بیشتر احساس می شود. چه دستگاه های حمل و نقل در مسافت های طولانی و چه دستگاه های حمل و نقل و جا به جایی محصولات در فواصل کوتاه و انبار ها.

شرکت های زیادی در نقاط مختلف جهان مشغول طراحی و تولید ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین صنعتی هستند.

شرکت کره ای دوو – دوسان

شرکت کره ای دوو- دوسان یکی از شرکت های بسیار موفق در این زمینه است. این شرکت برجسته کره ای در سال 1968 شروع به طراحی و ساخت لیفتراک کرد و پس از مدت کوتاهی موفق به صادرات محصولات لیفتراک به انگلیس و سایر کشورهای اروپایی شد. شرکت دوسان در کمتر از سی سال 50000 دستگاه لیفتراک به سراسر جهان صادر کرد و در کشورهای مختلف نمایندگی تاسیس نمود. در همین دوران بود که گواهینامه های ISO 9001 و ISO14001 دریافت کرد. از سال 2000 تا کنون شرکت دوو – دوسان دست به طراحی و نوآوری های مبتکرانه ای در تولید لیفتراک های خود زده است و هم اکنون انواع لیفتتراک های صنعتی با تناژ بالا در اندازه های مختلف و موتورهایی با سوخت های مختلف تولید و به سراسر نقاط جهان صادر می کند.

لیفتراک های دیزلی دوو- دوسان

لیفتراک های دیزلی (گازوئیلی) دوو، در ظرفیت های حمل بار 1.5 تا 16 تن تولید می شوند. این لیفتراک ها دارای دکل های دوبلکس، تریپلکس، کانتینر رو و با ارتفاع بالابری 2.95، 3.3،3.5، 4، 4.35، 4.73،5.5 و 6 متر می باشند. موتورهای به کار رفته در این مدل ها بسیار کم صدا، کم دود و دارای فیلتر هوای دوبل و مجهز به خاموش کن الکتریکی هستند که باعث طول عمر بیشتر دستگاه می شود.

سیستم ترمز لیفتراک های دیزلی دوو، از نوع OBD یا دیسکی خنک کاری شده با روغن مخصوص است که به لطف تکنولوژی به کار رفته در سیستم ترمز این لیفتراک ها، عمر این دستگاه ها پنج برابر عمر سیستم های دیگر است. این نوع سیستم ترمز کار حمل بار را در محیط های مرطوب، پرگرد و خاک و آلوده، بسیار راحت تر می کند.

سیستم بالابری لیفتراک های دوو، از نوع دوجکه، با دید کاملا بازاست و حرکتی نرم، راحت و بی صدا دارد. این لیفتراک های دیزلی، دارای سیستم فرمان هیدرولیک با قابلیت مانور گسترده می باشند. سیستم انتقال قدرت در این دستگاه ها به دلیل وجود گیربکس مخصوص، حرکاتی نرم و راحت ایجاد می کند. سرویس و نگهداری گیربکس در این لیفتراک ها، از بالا امکان پذیر و کاملا در دسترس می باشد. تایرهای قابل استفاده لیفتراک های دیزلی دوو از نوع بادی و سوپرالاستیک است.

لیفتراک های دوگانه سوز (گازی – بنزینی)

لیفتراک های دوگانه سوز دوو – دوسان، در ظرفیت های باربری 1.5 الی 7 تن تولید می شوند. سیستم گیر بکس و انتقال نیروی مخصوص، باعث ایجاد راحتی بیشتر راننده حین تعویض دنده و سهولت انجام کار می شود. موتور لیفتراک های دوگانه سوز دوو، بسیار کم صدا، با هواکش دوبل مخصوص و دارای خاموش کن الکتریکی است. این لیفتراک ها می توانند دارای دکل های دوبلکس، تریپلکس و کانتینر رو باشند و ارتفاع بالابری آن ها از 2.29، 3.3، 3.5، 4، 4.35، 4.73، 5.5 تا 6 متر، بنا به نیاز مشتری، متغیر است. سیستم فرمان به کار رفته در این لیفتراک ها از نوع هیدرولیکی با قدرت مانور بسیار زیاد است. تایرهای مصرفی این مدل ها، از نوع سوپرالاستیک و بادی می باشد. سیستم ترمز لیفتراک های دوگانه سوز دوو از نوع OBD دیسکی است.

لیفتراک های برقی دوو (چهارچرخ و سه چرخ)

لیفتراک های برقی سه و چهارچرخ دوو – دوسان، با ظرفیت های باربری بین 1 الی 3.5 تن و ارتفاع باربری به اندازه های 2.95، 3.3، 3.5،4، 4.35، 4.73، 5.5 و 6 تولید می شوند. لیفتراک های برقی دوو مجهز به سیستم کنترل الکترونیکی میکرو پروسسور به همراه صفحه نمایش و سیستم عیب یاب می باشد. این دستگاه ها از باتری های شارژی مخصوص بدون نیاز به سرویس و نگهداری استفاده می کنند. تایرهای مورد استفاده لیفتراک های برقی دوو، از نوع سوپرالاستیک بوده که مناسب حرکت به روی زمین های هموار است. سیستم ترمز نیز مانند مدل های دیزلی و دوگانه سوز، از نوع OBD دیسکی است. دکل های به کار رفته بسته به انتخاب مشتری، می تواند از نوع دوبلکس، تریپلکس یا کانتینر رو باشد.

لیفتراک های گازسوز دوو

این لیفتراک ها که از سوخت گاز در موتور های خود استفاده می کنند در ظرفیت های 1.5 الی 7 تن تولید می شوند. دکل ها بنا به نیاز مشتری در انواع دوبلکس، تریپلکس و کانتینر رو در ارتفاع بین 2.95 الی 6 متر وجود دارند. موتور این دستگاه ها، کم صدا، دارای هواکش دوبل و خاموش کن الکتریکی میباشد. سیستم ترمز مانند مدل های دوگانه سوز، دیزلی و الکتریکی، از نوع OBD دیسکی و سیستم فرمان، هیدرولیک است. تایرهای مورد استفاده این لیفتراک های گازسوز، بادی و سوپرالاستیک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *