وبلاگ

زمان تعمیر در مقابل تعویض باتری لیفتراک

باطری لیفتراک

باتری های لیفتراک باعث می شود کسب و کار شما حرکت کند. بنابراین، هنگامی که باتری لیفتراک شما غیرقابل اعتماد می شود، باید به سرعت از آن مراقبت کنید. برای تصمیم گیری در مورد زمان تعمیر و تعویض باتری لیفتراک، عوامل زیر را در نظر بگیرید.

1. چرخه شارژ و عمر باتری
به طور کلی، باتری های لیفتراک استاندارد می توانند تا 1500 چرخه شارژ دوام بیاورند. پس از این مرحله، باتری ممکن است به طور کامل شارژ شود. اگر یک بار در روز شارژ کنید، این برابر با پنج سال استفاده است. هنگامی که باتری شما به این نقطه رسید، آن را با یک باتری نو یا تعمیر شده تعویض کنید.

برای استفاده حداکثری از طول عمر باتری، زمانی که شارژ آن بین 20 تا 30 درصد رسید، آن را شارژ کنید. انتظار برای کاهش باتری به سطح پایین تر می تواند مشکلات عملکردی ایجاد کند. بگذارید باتری کاملاً شارژ شود، زیرا شارژ ناقص همچنان جزو محدودیت‌های چرخه شارژ باتری شما محسوب می‌شود.

2. اجزای آسیب دیده
یکی دیگر از عواملی که هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه آیا باید باتری لیفتراک خود را تعمیر یا تعویض کنید، این است که قطعات آسیب دیده باشد. بازرسی روزانه می تواند اپراتورها و مدیران تاسیسات را در مورد مسائل احتمالی آگاه کند. به عنوان بخشی از تعمیر و نگهداری معمول، بازرسی‌های منظم که توسط تکنسین‌های آموزش دیده باتری لیفتراک انجام می‌شود، می‌تواند مشکلاتی را که در غیر این صورت مالکان ممکن است از دست بدهند، کشف و تشخیص دهند.

آبیاری کافی سلول ها، شستن قاب باتری و شارژهای یکسان سازی می تواند به جلوگیری از آسیب کمک کند. هنگامی که قطعات آسیب ببینند، یک تکنسین می تواند میزان مشکل را ارزیابی کند و یا تعمیر کند یا جایگزینی را توصیه کند.

3. کاهش عملکرد
کاهش عملکرد می‌تواند نشان‌دهنده مراقبت نادرست، شل شدن اتصالات، آسیب یا پایان عمر باتری باشد. بسته به علت، ممکن است بتوانید تغییراتی در روال خود یا تعمیر باتری ایجاد کنید. برای مشکلات عمیق تر، ممکن است به جای آن نیاز به تعویض باتری داشته باشید.

کابل ها و کانکتورهای شل را سفت کنید. اگر نمی توانید این قطعات را سفت کنید، یا اگر به وضوح فرسوده شده اند، آنها را تعویض کنید.

از گرم شدن بیش از حد باتری با تهویه آن و دادن زمان به آن برای خنک شدن کامل بین شیفت ها جلوگیری کنید. برای بهترین عملکرد از شارژ بیش از حد و کم باتری خودداری کنید. و برای حفظ سطح الکترولیت و جلوگیری از آسیب، باتری خود را آب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *