لیفتراک

دانش بالا در تهیه قطعات لیفتراک و تعمیرات لیفتراک

تعمیرات لیفتراک

 

در رابطه با تهیه لیفتراک و تعمیرات لیفتراک باید گفت مهمترین و اولین قدم در این کار، انتخاب نوع صحیح لیفتراک برای فعالیتی است که به آن نیاز دارید. بسیاری از افراد بدون مطالعه راهنمای خرید لیفتراک و بدون این که از ویژگی ها هر کدام از لیفتراک ها آگاه باشند اقدام به خرید این تجهیزات می کنند، و این عامل باعث خرابی زود هنگام لیفتراک ها می شود.

بهتر در ادامه با ما همراه باشید تا به چند نکته مهم در رابطه با تهیه لیفتراک و تعمیرات لیفتراک اشاره کنیم.

آیا باید از لیفتراک های دارای وزنه تعادل استفاده کنیم

این نوع لیفتراک برای بارهای بسیار سنگین مناسب است و کاربرد زیادی در صنایع سنگین دارد. معمولا سازندگان برای ساخت چنین لیفتراک هایی از جرمی متراکم در عقب دستگاه استفاده می کنند تا در مقابل بار برداشته شده در جلوی لیفتراک تعادل ایجاد می کند. این نوع لیفتراک که عمدتا در داخل و روی سطوح صاف استفاده می شود، و مجهز به پایه های قابل تنظیم هستند. لیفتراک های دارای وزنه تعادل بیشتر در انبارها استفاده می شود. همچنین در نسخه سه چرخ نیز موجود هستند که در فضاهای محدود می توان از آنها کمک گرفت.

لیفتراک های دیزلی و دوگانه سوز حداکثر ظرفیت جابجایی بار را با قدرت مانور فوق العاده ارائه می دهند و به همین دلایل، آنها برای بازیابی کالاهای ذخیره شده در انبارها، شرکت های تدارکاتی یا مراکز توزیع بهترین گزینه هستند. لیفتراک های برقی نیز برای کار در راهروهای باریک و فضاهای داخلی طراحی شده اند.

تعمیرات لیفتراک

چگونه از بین انواع مختلف لیفتراک، مدل مورد نظر را انتخاب کنیم

مدل های زیادی از لیفتراک ها در بازار موجود است و هر کدام از آنها مزیت ها و معایب مخصوص به خود را دارند که بهتر است با آنها آشنا شوید:

  • لیفتراک های برقی
  • لیفتراک های دیزلی
  • لیفتراک های دوگانه سوز

هر کدام از لیفتراک های موجود ظرفیت حمل بار خاصی را پشتیبانی می کنند و برای موقعیت های خاصی طراحی شده است و باید هنگام با تهیه لیفتراک و تعمیرات لیفتراک به آن توجه کنید، علاوه بر این قدرت مانور آنها در محیط های مختلف نیز متفاوت است. به عنوان مثال لیفتراک های برقی در محیط کوچک و محیط های داخلی مانور خوبی نسبت به لیفتراک های دیزلی و دوگانه ساز دارند. برعکس لیفتراک های دیزلی از قدرت حمل بار بیشتری در بیرون از فضای داخلی و در محیط های باز دارند و می توانند با سرعت مواد را جابجا کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *