لیفتراک, وبلاگ

کویل گیر لیفتراک

کویل گیر لیفتراک

پارت ماشین ارائه دهنده انواع الحاقیه کویل گیر لیفتراک با برندهای معتبر جهانی بوده و در صورت نیاز آماده نصب و تعمیر انواع الحاقیه و خدمات رسانی به سراسر کشور می باشد.

کویل گیر لیفتراک

شرکت پارت ماشین پویا پیشرو نظر به اهمیت صنعت جابه‌جایی مواد در اجرا و پیشبرد اهداف والای پروژه‌های ملی و صنعتی کشور با هدف ایجاد یک مجموعه متخصص در زمینه فروش الحاقی لیفتراک اقدام به فروش انواع الحاقی از برندهایی معتبر جهانی نموده است. در این راستا الحاقی Carrying Rams را برای سهولت انجام کارهای به شرکت‌ها و کارخانجات پیشنهاد می کند.

کویل گیر (Carrying Rams) لیفتراک نوعی الحاقیه لیفتراک است که برای حمل و جابجایی انواع رول‌های طولانی مانند فرش و لاستیک و بارهای کیسه مانند که حمل آن توسط پالت امکان پذیر نمی‌باشد به وسیلۀ دستگاه لیفتراک بکار می‌رود. پارت ماشین ارائه دهنده انواع الحاقیه کویل گیر لیفتراک با برندهای معتبر جهانی بوده و در صورت نیاز آماده نصب و تعمیر انواع الحاقیه و خدمات رسانی به سراسر کشور می باشد.

برای اطلاعات بیشتر، مشاوره و استعلام قیمت در مورد انواع الحاقیه لیفتراک و خدمات تعمیر و نصب می توانید با کارشناسان مجرب پارت ماشین تماس بگیرید.

همچنین شما میتوانید جهت مشاوره خرید انواع تجهیرات انبارداری(خرید ریچتراک ،خرید جک پالت دستی ،خرید لیفتراک ،خرید استاکر برقی…) با واحد فروش پارت ماشین تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *