لیفتراک, وبلاگ

موتور جدید LPG و افزایش بازدهی و توان در لیفتراک های Hyster

موتور جدید LPG و افزایش بازدهی و توان در لیفتراک های Hyster

موتورهای LPG  سوز برای برخی از لیفتراک های گازسوز هایستر در اروپا معرفی شده است. موتورهای جدید PSI بازدهی و توان بیشتری دارند که به افزایش بهره وری و کاهش هزینه های کاربری منجر میگردد. موتورهای جدید گازسوز PSI با طراحی مستحکم، قابل اعتماد و کم صدا توسط هاسیتر در دوره های تست مکرر آزمون در شرایط سخت به کار گرفته شده اند.

طبق گزارشات، این موتورها عملکرد بهتری را در عین کاهش مصرف سوخت در سیکل های کاری متعدد در مقایسه با مدل های قبلی فراهم مینمایند. مدیر تولید هایستر اروپا میگوید: ” تعدادی از محصولات هایستر قابلیت حمل بار بالاتری نسبت به رقبا در رده وزنی خود دارند. این مدل ها قدرت و استحکام فوق العاده ای را در انجام امور لجستیک عمومی در شرایط سخت کاری در اختیار کاربران و مشتریان قرار میدهند. “

موتور های جدید همزمان با افزایش قدرت عملکرد لیفتراک، صدای کمتری تولید میکنند و به همین جهت راحتی اپراتوری در محیط های کاری افزایش می یابد. صدای تولیدی در بعضی مدل های به 73 dB(a) در مود کاری اقتصادی کاهش یافته است.

در تمامی مدل ها امکان انتخاب مود کاری توسط کاربر وجود دارد. این مود های کاری به کاربر اجازه میدهد تا وضعیت کاری دستگاه لیفتراک را مطابق با شرایط کار تغییر دهد.

مود اقتصادی دستگاه را در وضعیتی قرار میدهد که مصرف سوخت تا 24 % کاهش یافته و در نتیجه صدای تولیدی نیز کاهش یابد. مود قدرتی دستگاه بهره وری را با مصرف سوخت 10 % کمتر از موتور های قبل، تا 8 % افزایش میدهد. بعضی مدل ها با موتور 2.4 لیتری PSI به مود اقتصادی پیشرفته نیز مجهز شده اند، که میتواند تعادل بهتری بین قدرت و مصرف سوخت برقرار نماید.

در مدل های FORTENS مزایای بیشتری همچون سیستم خنک کاری پیشرفته مجهز به رادیاتور ضد گرفتگی استاندارد دارای امکان الحاق تجهیزات تکمیلی برای مکان های بسیار گرم، یا محل های با گرد و غبار بسیار زیاد که امکان گرفتگی بیشتر می شود نیز فراهم شده است. قابلیت سرویس نیز افزایش یافته و زمان تعویض تسمه میل سوپاپ به عنوان مثال از 3500 ساعت به 5000 ساعت افزایش یافته است.

شرکت هایستر لیفتراک هایی با انواع مختلف موتور های احتراق داخلی را به مشتریان معرفی میکند تا بتوانند بر اساس نیاز خود مدل مورد نظر را انتخاب و استفاده کنند. مشتریان لیفتراک های LPG سوز با تطابق دادن نیاز کاری با مدل هایی همچون XT یا FT میتوانند از قابلیت اطمینان بیشتر و هزینه های کمتر نگهداری بهره ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *