لیفتراک, وبلاگ

موارد تاثیرگذار در قیمت لیفتراک

موارد تاثیرگذار در قیمت لیفتراک

برای خریداران لیفتراک چند قانون کلی وجود دارد که بتوانند قیمت ها را بررسی کنند. لیفتراک ها برای هر کسب و کاری سرمایه گذاری مهمی هستند.

قیمت لیفتراک

برای خریداران لیفتراک چند قانون کلی وجود دارد که بتوانند قیمت ها را بررسی کنند. لیفتراک ها برای هر کسب و کاری سرمایه گذاری مهمی هستند. بنابراین، عاقلانه است تا بدانید که دارید برای چه چیزی هزینه می کنید، از هزینه های واضح گرفته تا سرویس دهی و هزینه ی کلی نگهداری از آن.

از آنجاییکه محدوده ی وسیعی از کیفیت های مختلف وسائل یدکی وجود دارد که همراه لیفتراک های مختلف می آیند، اینکه بتوانید قیمت مناسب را انتخاب کنید کمی سخت است. در این پست نکات کلیدی را برای کمک به شما در انتخاب بهتر ارائه خواهیم کرد.

هر چقدر که قدرت عملکرد و میزان بالا بردن بار ها بیشتر باشد، قیمت لیفتراک هم بیشتر خواهد بود.

قدرت عملکرد میزان وزنه ای است که یک لیفتراک می تواند بدون مشکل و خطر حمل کند. رایج ترین وزن در بین مدل ها تا 1.5، 2.5، و 4 تن است.

زمانی که به قدرت عملکرد دقت می کنید قیمت ها با شیب تندی افزایش پیدا می کنند. مهم است ابعاد و وزن بارهایی که می خواهید جابجا شوند را بدانید، تا بتوانید از فروشنده ها راهنمایی بگیرید و لیفتراک مناسب خود را انتخاب کنید.

اگر میزان بار های شما مختلف است، بهتر است لیفتراکی را خریداری کنید که از میزان بارهای فعلی شما گنجایش و قدرت بیشتری داشته باشد. اینگونه هم اکنون و هم در آینده کار شما را انجام خواهد داد.

اگر می خواهید لیفتراک شما به ارتفاع بیشتری دسترسی داشته باشد، مثلا 6 متر یا بیشتر، به بازه ی گران تری از لیفتراک ها وارد می شوید. اگرچه، برخلاف گنجایش بار انتظار نمی رود که ارتفاع مورد نظر شما با گذشت زمان تغییری داشته باشد (مگر اینکه ساخت و ساز جدیدی را شروع کنید و یا نوسازی عظیمی داشته باشید). بنابراین بهتر است بر اساس ارتفاعی که اکنون نیاز دارید لیفتراک خود را انتخاب کنید.

1. در خرید لیفتراک متوجه می شوید که برند های شناخته شده از برند های کمتر شناخته شده گرانتر هستند، اما برتری های فناوری آن ها بازدهی و اطمینان بیشتری را به همراه دارد.

اگر بخواهید برند معروفی را بخرید در ابتدا باید هزینه ی بیشتری را پرداخت کنید. اما همان هزینه ی بیشتری لیفتراکی را به شما می دهد که بازدهی و ایمنی بیشتری دارد. همچنین این ماشین ها در شرایط نامطلوب تحمل بیشتری خواهد داشت، در نتیجه میزان هزینه ی نگهداری و سرویس دهی به لیفتراک کمتر خواهد شد. بعلاوه با استفاده از یک برند شناخته شده شما به شبکه ی وسیع تری از خدمات پس از فروش و قطعات یدکی دسترسی پیدا خواهید کرد.

این فواید اضافی در انتها به شما در صرفه جویی در زمان و پول کمک خواهد کرد. اگر لیفتراک بخش مهمی از کار شماست بهتر است روی یک برند شناخته شده و خوب آن سرمایه گذاری کنید.

2. قیمت لیفتراک های برقی نسبت به لیفتراک های با احتراق درونی هستند، اما با ویژگی های یکسان

قیمت لیفتراک های برقی نسبت به لیفتراک های با احتراق درونی بیشتر است. دلیل گران تر بودن آن ها هم این است که هزینه های آشکار بیشتری دارد، مثلا چند پک باتری برای هر لیفتراک، شارژ کننده های باتری ها، تجهیزات تعویض باتری، فضای مورد نیاز برای تعویض و شارژ باتری ها و البته پرسنلی که این کار را انجام دهند.

در برخی شرایط لیفتراک های برقی برتری های مهمی هم دارند. این لیفتراک ها بر خلاف لیفتراک های برقی آلودگی ایجاد نمی کنند. بعلاوه، آسیبی به محیط زیست نمی رسانند، صدای کمتری دارند و هزینه های نگهداری از آن ها در دراز مدت کمتر است.

3. لاستیک های بادی در کل از لاستیک های توپر گران تر هستند.

لیفتراک هایی که از تایر های بادی استفاده می کنند در سطوح سخت عملکرد بهتری دارند و نرم تر حرکت می کنند. در محوطه ی باز و در زمین های غیر هم سطح لیفتراک ها با لاستیک های بادی کارآیی بیشتری دارند.

لاستیک های توپر از لاستیک جامد ساخته می شوند. این تایر ها برای محوطه های سربسته با سطحی صاف مناسب تر هستند. لیفتراک های برقی که برای محوطه های داخلی و سربسته طراحی شده اند بیشتر از تایر های تو پر استفاده می کنند.

4. با خرید لیفتراک های دست دوم همیشه هم در پول خود صرفه جویی نمی کنید.

از آنجایی که لیفتراک های دست دوم تقریبا نصف لیفتراک های نو قیمت دارند، می توانید با خرید آن ها در هزینه های خود صرفه جویی کنید. برای مشاغلی که روزانه بیشتر از 4 ساعت می خواهند با لیفتراک کار کنند بهتر است یک لیفتراک تازه خریداری کنند. با این کاربری زیاد هزینه های نگهداری و سرویس لیفتراک کارکرده زیاد خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *